Wednesday, September 8, 2010

Ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri......

Jika anda mempunyai ucapan raya untuk rakan-rakan... sila tinggalkan ucapan anda di ruangan "Comment" pada post ini.....

Reactions:

13 comments:

Dikesempatan ini sy ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN kepada Puan Shukriah & seluruh warga kerja PPAPP dan PNM semua,Semoga raya kali ini memberi seribu rahmat kepada kita...

selamat hari raya aidilfitri..........maaf zahir batin....

selamat arie raya pd semua rakan-rakan, saper2 ader buat umah terbuka tu... gtau la kat kitaolang, kami nak serbu..

hohohoohoho balik kampong2X... sblm waa balik kampong, waa mintak maaf kat kwn2 sempena hari baik, bulan baik nie. selamat hari raya aidilfitri maaaf zahir batin.

Assalamualaikum...
Puan Shukriah, Puan Sharimah juga semua Pegawai-pegawai dan juga teman-teman di PPAPP dan PNM
Ramadhan Berlalu Pergi,Sayu Rasa Hati...
Syawal Menjelma Kini....Tanda Kemenangan selepas sebulan berpuasa...
Dikesempatan ini,tanganku hulur memohon kemaafan andai ada salah dan silap sepanjang kuberkhidmat di sini...Selamat Berhari Raya, Maaf Zahir Batin...
Semoga lebaran yang diraikan ini akan memberi keinsafan buat kita semua...

assalamualaikum..
di kesempatan nie, aku nak jugak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri... terutama skali pd kengkawan yg kat begerak tuh,tak lupa jugak pd semua warga ppapp.. maaf zahir batin.

Kesedihan Menyelubungi kerana Ramadhan akan meninggal kita, entah sempat atau tidak untuk kita bertemu semula pada tahun hadapan dengannya.... apa pon jua keadaan marilah sama-sama kita renung semula apa yang kita dapat lakukan dalam bulan Ramadhan....SEMOGA BERTEMU LAGI RAMADHAN.....
Dengan kesempatan ini saya serta keluarga... ingin mengambil kesempatan diatas Syawal yang penuh kemeriahan dengan ucapan SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI MAAF ZAHIR BATIN....Raikan kemeriahan ini dengan penuh ke Islaman..... Wasallam....

Assalamualaikum...
Pn Shukriah, Pn Sharimah, Pegawai-pegawai, teman-teman PPAPP dan PNM. Dikesempatan ini saya mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin

EsoK LusA TamaT LaH PuasA..
Belalu RamadhaN MengusiK JiwA..
DatangnyA SyawaL MengundanG BahagiA..
Hari KemenangaN DisambuT RiA..
Tanda Kebesaran YG MAHA ESA..

Semoga Syawal tahun ini memberi seribu satu rahmat kepada semua

yea raya la..cm kita nie dok jaoh jak..ucapan suma sedey2..hepy la cket kwn2..

Assalamualaikum....
Pn Shukriah, Puan sharimah,Pegawai2,Kakitangan PPAPP.Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin


Dari saya Ct Aishah

Selamat hari raya aidilfitri kepada semua wrga PPAPP & PNM.....semoga syawal yg bakal tiba ini akan mengundang 1001 kegembiraan dan kebahagiaan dlm kenangan semua...maaf zahir dan batin diatas kesalahan dan keterlanjuran kami...

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin.
njoy ea suma kengkwn hahha =)

Assalama'alaikum.........PN SHUKRIAH, Pn Sharimah (Pn Sherry) ,Pegawai2 yg Comel2 n Anggun, kawan2 yg baik hati n mesra, Selamat Hari Raya, MAAF ZAHIR BATIN......(maaf terlambat buat ucapan), Semoga bertambah2 ceria...n enjoy menikmati hidangan raya, (mkn jgn byk sgt...nti demam plak....)

Post a Comment

Staff PPAPP @ Youtube

Tontonilah pelbagai video aktiviti kakitangan PPAPP hanya di
http://www.youtube.com/penanglibrary

PPAPP @ Youtube

Tontonilah pelbagai video aktiviti PPAPP hanya di
http://www.youtube.com/penanglibraryV2

Hit Start

Followers

Hubungi Kami

Perbadanan Perpustakaan Awam
Pulau Pinang,
JKR 2118, Jalan Perpustakaan,
Seberang Jaya, 13700 Perai,
Pulau Pinang.

Telefon : 04-3971058
Fax : 04-3970226


Moderator Blog : administrator


Blog ini telah diwujudkan sejak 14 Jun 2009

Created by Penanglibrary. Powered by Blogger.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More