Tuesday, January 11, 2011

Audit BM TRADA datang lagi.......

Gerentilah semua kakitangan PPAPP pasti akan susah hati hahahaha.... termasuklah admin sendiri akan di audit hehehehe.... harap-haraplah semua berjalan lancar... amin.
Tarikh : 11 - 12 Januari 2011
Hari : Selasa & Rabu
Masa : 10.00 pagi - 6.00 petang
* Pada kengkawan yang lepas audit tu...kalau nak citer pengalaman audit tuh, mai la comment kat sini hahahaha.... kita kongsi bersama.

Reactions:

8 comments:

aku tak kena,tp gelabah jgk la wakakaka.

tatau... la glabah bewak jadi nya...apa pun smuanya berjalan lancar

apa pun tahniah, jumpa lg thn depan hehehe..

Dengaq cita kita lulus BM TRADA.....harap-2 btoi.... kira dasyat juga kita ni.... Selaaaamatttttttttttt .... Hidup PPAPP

Selamat semuanyer.....kita beroleh kenangan lagi....TANIAH..!!!!!

ya ka? dasyat ada makna tuh hahahah...

ni suma main2 ek??haha...aku pon xkena, tp menggelabah la jgk..hehe..apa2 pon TAHNIAH

Post a Comment

Staff PPAPP @ Youtube

Tontonilah pelbagai video aktiviti kakitangan PPAPP hanya di
http://www.youtube.com/penanglibrary

PPAPP @ Youtube

Tontonilah pelbagai video aktiviti PPAPP hanya di
http://www.youtube.com/penanglibraryV2

Hit Start

Followers

Hubungi Kami

Perbadanan Perpustakaan Awam
Pulau Pinang,
JKR 2118, Jalan Perpustakaan,
Seberang Jaya, 13700 Perai,
Pulau Pinang.

Telefon : 04-3971058
Fax : 04-3970226


Moderator Blog : administrator


Blog ini telah diwujudkan sejak 14 Jun 2009

Created by Penanglibrary. Powered by Blogger.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More