Monday, June 15, 2009

Boria PPAPP @ Karnival Belia....14 Jun 2009

Boria PPAPP setelah selesai membuat persembahan yang cukup menggemparkan di Karnival tersebut, tapi sayangnya persembahan hebat mereka tidak ditonton oleh Ketua Menteri kesayangan ..tak pa la apa pun persembahan yang menghiburkan....

Barisan Boria PPAPP pada malam persembahan.... nampak bersemangat.. ehheheehheh... semangat nak buat persembahan depan Ketua Menteri Kot.. eheheehehhe.... cuba tengok pengurus futsal PPAPP jugak turut menjadi penari Boria PPAPP....En. Badrol, amboi senyum sakan..apa pun jangan lupa pasukan Futsal PPAPP plak..

Reactions:

8 comments:

mana lagik korang nak wat show? aku nak tgk la jgk ehheheehehe

trojan....tggu offer jer la kot...he he.....

aku nak offer korang wat boria kat kenduri kawin umah aku mau ka?? heheheh, tp aku mau 3 show leh tak? hahahah

trojan...ko mnat tol ek ngan boria PPAPP nih...kihkihkih..

minat tu tak la sgt,drp takda.. boleh la boria pun jadi la hahahahaha

best ker Boria PPAPP nie...he he...trojan nak soh wat 3 show ek...trojan punyer pasal 5 show pn okay tp pas tuh muker jd biru ....wakakaaa..

apaer2 jer asalkan lagu len la...setakat lagu sama bek dengar kompang jer hehehehe...

Post a Comment

Staff PPAPP @ Youtube

Tontonilah pelbagai video aktiviti kakitangan PPAPP hanya di
http://www.youtube.com/penanglibrary

PPAPP @ Youtube

Tontonilah pelbagai video aktiviti PPAPP hanya di
http://www.youtube.com/penanglibraryV2

Hit Start

Followers

Hubungi Kami

Perbadanan Perpustakaan Awam
Pulau Pinang,
JKR 2118, Jalan Perpustakaan,
Seberang Jaya, 13700 Perai,
Pulau Pinang.

Telefon : 04-3971058
Fax : 04-3970226


Moderator Blog : administrator


Blog ini telah diwujudkan sejak 14 Jun 2009

Created by Penanglibrary. Powered by Blogger.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More